Karibu sana, welkom op ‘Maisha’!

Tijdens mijn verblijf in Kenia heb ik een belofte gedaan aan de geweldige kinderen van het weeshuis 'Heart Children's Home': 'Like the song we listened so much, you're always in my mind!' Het resultaat van deze belofte is op deze blog te vinden in de vorm van zelfgemaakte armbandjes. Of je nu op zoek bent naar een leuk cadeautje, iemand blij wil maken met een persoonlijke verrassing of gewoon jezelf eens wil trakteren: alles kan! En zit jouw perfecte armband er nu net niet bij: hakuna matata! Tips, ideeën en wensen zijn van harte welkom!
De helft van de opbrengst gaat naar Hearts, die na 7 jaar van huurhuis naar huurhuis rondhoppen nu eindelijk een eigen stekkie hoopt te kunnen kopen! Dit geeft de armbanden net een extra glans, toch?

Shopze & Kwaheri! (tot ziens!)

vrijdag 7 juni 2013

Summer here we come!

Daar is ie dan eindelijk, de zomer!!♥ Ben jij er al klaar voor? Natuurlijk niet zonder één van deze leuke enkelbandjes! In alle patronen en kleuren mogelijk, helemaal naar jouw wens gemaakt (kleur, patroon, afmeting, slotje/vlechtje) Dus bestel snel en enjoy summer to the fullest!



4 opmerkingen:

  1. Hallo Maisha,

    Wat leuk om je blog te zien en wat lijkt het me een leuke ervaring te zijn geweest in Kenya!Ik vind het super van je dat je je zo inzet voor de mensen daar! Respect! enne bedankt dat je vanmiddag zo'n mooi oililybandje voor me hebt gemaakt! Heel veel succes en groetjes van Dia (je buurvrouw van vandaag!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi buurvrouw!

      Bedankt, ook al doe ik het graag en met veel plezier toch heel leuk om te horen! :) Graag gedaan, ik ga het armbandje toevoegen aan het assortiment, dus u ook bedankt voor het idee!

      Groetjes en wie weet tot een volgende keer,
      Chiara

      Verwijderen
    2. leuk te horen Chiara! en wie weet tot volgend jaar! enne ik kom regelmatig effe hier buurten hoor en heb vandaag al een paar mensen over je verteld en enthousiast gemaakt dus hoop dat die ook wat gaan bestellen bij j! alle beetjes helpen he! Fijne avond verders!

      groetjes Dia

      Verwijderen
  2. Helemaal super!!! :D Asante sana, oftewel bedankt!

    Groetjes Chiara

    BeantwoordenVerwijderen